قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی جهان | محسن نژاد با قرعه رژیم اسرائیل روبرو شد-راهبرد معاصر
۴ نفر در آتش قاچاق سوخت در کرمان سوختند قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی جهان | محسن نژاد با قرعه رژیم اسرائیل روبرو شد لیگ برتر باشگاه‌های ایران | دوئل آلومینیوم و فولاد با نتیجه ۴ بر ۲ جزئیات حریق در محله توحید قزوین | مجتمع مسکونی سیب در آتش سوخت حریق در خیابان فلسطین قزوین ۷ مصدوم برجای گذاشت نبیه بری: آمریکا تمایل به برقراری آتش‌بس در لبنان قبل از انتخابات دارد عکس | زن تبریزی یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان طلا به مقاومت بخشید با این نوشیدنی‌ها چربی شکم خود را آب کنید فرمانده تیپ ۴۰۱ ارتش اسرائیل کشته شد + عکس عکس | محبوبیت کریستیانو رونالدو حتی در خانواده یحیی السنوار اعلام رأی کمیته اخلاق برای آرمین سهرابیان علیرضا بیرانوند: تحت فشار روانی علیه پرسپولیس حرف زدم! احضار سفیر مجارستان در پی دعا‌های ضدایرانی علیه جزایر کشورمان  استانداران تهران، قم، لرستان و خوزستان معرفی شدند + سوابق محمدصادق معتمدیان استاندار تهران شد + سوابق

قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی جهان | محسن نژاد با قرعه رژیم اسرائیل روبرو شد

مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳‌سال جهان، در شهر تیرانا کشور آلبانی برگزار شد و ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۴ - ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 20
کد خبر: ۲۶۰۷۳۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ قرعه‌کشی مسابقات امید‌های جهان در رشته فرنگی برگزار شد که طی آن ملی‌پوشان ایران رقبای خود را شناختند. در وزن ۶۷ کیلوگرم احمدرضا محسن نژاد با قرعه کشتی‌گیر رژیم اشغالگر روبه‌رو شده است.

قرعه نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۱۷ کشتی گیر حضور دارند، علی احمدی وفا پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با ایوان استفانسکی از اوکراین کشتی می‌گیرد.


در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۲۰ کشتی گیر دارد، محمدمهدی غلامپور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف آرتسیوم خاتسار از بلاروس می‌رود.


در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۲۳ کشتی گیر حضور دارند، عرفان جرکنی در دور اول به مصاف تینو اویالا از فنلاند می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور دوم با آتسمیر بیژویف از روسیه پیکار می‌کند.


در وزن ۶۷ کیلوگرم که ۲۸ کشتی گیر حضور دارند، احمدرضا محسن نژاد هم قرعه با نماینده رژیم اشغالگر صهیونیستی است.


در وزن ۷۲ کیلوگرم که ۳۰ کشتی گیر حضور دارند، دانیال سهرابی در دور نخست با کریستو مریلاین از استونی مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی مقابل این حریف، در دور دوم به مصاف یوستوس اسکات از آمریکا می‌رود.


در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۲۹ کشتی گیر حضور دارند، علی اسکو در دور اول به مصاف سیمون بورکینهاگین از سوئد می‌رود و در صورت گذر از این حریف، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان گوتو از مولداوی و شیهو از آلبانی می‌رود.


در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۲۷ نفر حضور دارند، محمد ناقوسی در دور اول با اوانگلوس بوکیس از یونان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور بعد به مصاف مارک وربا از چک می‌رود.


در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۲۴ کشتی گیر حضور دارند یاسین یزدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان جوجو صمداف از آذربایجان و آدام کارژیولا از لهستان می‌رود.


در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۲۳ کشتی گیر حضور دارند، شایان حبیب زارع پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده مبارزه میان ابوبکر خاسلاخانوف از بلاروس و لاشا تویلدیانی از گرجستان پیکار می‌کند.


در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۲۱ کشتی گیر حضور دارند، فردین هدایتی در دور اول با موحامت باکیر از ترکیه مبارزه می‌کند و در صورت غلبه بر این کشتی گیر، در دور دوم به مصاف میخایلو ویشنیوتسکی از اوکراین خواهد رفت.

برنامه این مسابقات به شرح زیر است:

دوشنبه ۳۰ مهرماه:
ساعت ۱۲ تا ۱۷: مسابقات مقدماتی اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱: مسابقات نیمه نهایی اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی


سه شنبه ۱ آبان ماه:
ساعت ۱۲ تا ۱۷: مسابقات شانس مجدد اوزان روز نخست و مقدماتی اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۸:۱۵ تا ۱۹:۱۵: مسابقات نیمه نهایی اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی


چهارشنبه ۲ آبان ماه:
ساعت ۱۲: مسابقات شانس مجدد اوزان روز دوم
ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی / همشهری

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار